SOCIAL MEDIA
ADVERTEREN
Ontdek de kracht van Social Media adverteren en vergroot jouw rendement!
De voordelen van
#Social Media adverteren
Bereik je doelgroep via Social Media adverteren. Miljarden mensen maken maandelijks gebruik van platformen als Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat en LinkedIn. Het maakt dus niet uit welke doelgroep je wilt bereiken: je vindt ze hier.
- Direct meer bereik, traffic, leads en/of sales
- Specifieke targeting mogelijkheden voor jouw doelgroep
- Zelf controle over de kosten
Meer dan 300 klanten groeien met onze bewezen methodieken
Transparante en
flexibele werkwijze
Gecertificeerde
specialisten
13 jaar ervaring,
300+ groeiende klanten
Alleen jouw
resultaat telt
Optimaal resultaat met adverteren
Middels Social Media adverteren kun je op basis van profielkenmerken, activiteiten en interesses van de gebruikers heel specifiek targeten en daarmee je doelgroep heel gericht benaderen.
Naast dat adverteren op Social Media erg effectief is om een nieuwe doelgroep te bereiken, is het ook erg interessant om mensen te bereiken die online al eens in aanraking met je bedrijf zijn gekomen
Persoonlijk contact met – en het ontzorgen van de klant staan centraal bij HashtagMedia. Je kan er als ondernemer op vertrouwen dat jouw social advertising campagnes in goede handen zijn.
Een gecertificeerde specialist verzorgt voor jouw bedrijf of organisatie de campagnes. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat jij dat ook kan doen!
#Veel gestelde vragen over adverteren op Social Media
Wat is Social media adverteren?
Social Media adverteren is het adverteren op platformen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Middels betaalde campagnes kun je zeer specifiek jouw doelgroep bereiken. De verschillende platformen bieden een breed scala aan targeting mogelijkheden. Als je deze mogelijkheden goed inzet, levert je dat meer traffic, leads en sales op!
Waarom zou ik Social Media adverteren uitbesteden?
In principe kan iedereen berichtje promoten; maar om écht het maximale uit je budget te halen heb je een expert nodig. Onze gecertificeerde specialisten hebben de benodigde kennis en ervaring om jouw campagnes optimaal te laten renderen. Zij zijn hier op dagdagelijkse basis mee bezig en na ruim 12 jaar en honderden campagnes weten zij ondertussen wel wat werkt en vooral wat niet werkt!
Wat kost het om Social Media adverteren uit te besteden?
Net als bij adverteren op Google zijn de kosten tweedelig. Het betreffende social media platform brengt de advertentiekosten in rekening. Wij brengen kosten in rekening voor het opzetten, beheren en optimaliseren van je campagnes. Wij werken met een minimum van € 400 aan advertentiebudget per maand en beheer kan al vanaf 1 uur per week. Uiteraard is het afhankelijk van het aantal platformen én het aantal campagnes. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan een gratis groeigesprek aan!
Hebben jullie nog tips?
Jazeker! In onderstaande blogs gaan we dieper in op interessant onderwerpen:
- Adverteren op Facebook
- 10 Facebook tips voor bedrijven
- Facebook statistieken
- Welke Social Media kanalen zet je in?
- Hoeveel kost het om Social Media uit te besteden?
- 10 tips voor krachtige Social Media content
- Redenen om Social Ads uit te besteden
- Instagram hashtags: hoe te gebruiken
- Pinterest adverteren
- LinkedIn advertentie
#5 stappen
Daarvoor hanteren we 5 stappen:
1. Adviesgesprek
We brengen de mogelijkheden in kaart die aansluiten bij jouw wensen en behoeften en lichten deze toe in een gratis adviesgesprek.
2. Analyse
We gaan dieper in op de beschikbare data en kijken waar we kunnen verbeteren om de besproken doelstellingen te behalen.
3. Voorstel
Aan de hand van onze analyse, presenteren we je een op maat gemaakt voorstel. Dit voorstel sluit netjes aan op je doelstellingen en het budget.
4. Implementatie
Klaar voor de start? We bouwen de campagnes op en zorgen dat de doelstellingen en het budget goed op elkaar zijn afgestemd. #LetsGrow 🚀
5. Optimalisatie
Vanaf nu analyseren we wekelijks de data en de resultaten. We sturen bij waar nodig om zo de gewenste resultaten continu te kunnen optimaliseren.